1 1/2 dag...

 2012-11-29    14:01:14   av:Viken

Det er ikke lenge til det er 1. desember..
Det er 26 dager igjen til julaften.. Wow!! Og vi skal feire julaften hos mine foreldre. Det er 3 år siden eg var på Voss på julaften. For 2 år siden var jeg og min mann i Langeland og det var stor forskjellig kultur.. Men eg spist ikke and!!! Ifjor skulle vi til Voss men Christian fikk ikke fri og måtte jobb i jula. Så nå er det ENDELIG at vi kan dra til Voss.. Da skal eg BARE kose meg med masse god mat i de 2 dager!! Det blir nok hardt for oss på julaften.. Siden vi er fram til Bergen på julaften morgen og skal kjøre til Voss.. Håper at barna sov godt i båt som vi skal ta båt fra Hirtshals til Bergen og det ta 20 timer.. Er så spendt til lille julaften og se hvordan barna reagere på det.. Men heldigvis har eg en god familie som stille opp og vil passe barna så får vi kanskje sove litt hvis vi ikke får søvn nok i båten.. Vi skal sove helt ned.. Så det er bråk og håper at barna kan sov godt selv om det er stor bølge eller hva som helst.. Gruer meg faktisk til det.

Imorgen har vi en hele helg barna fri.. Vi skal ut til julebord på lørdag. Først gang eg er med på det her i Danmark :) håper at eg kan finne noe mat som eg liker..

Skal skrive blogg igjen ikveld.. Det blir nok masse bilder til ikveld.. Det får du kommer igjen ikveld ved ca 20 tiden da er det klar :)

Ha en fin dag :)

Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?