En god kveld men mangler noe....

 2012-11-22    21:35:17   av:Viken
Eg fikk akkurat mer tid til ikveld siden barna var så snill idag, da eg skulle begynner med å hekle, så det føler at det mangler noe.. Det er levende lys og koselig her.. Enda er det mangler her..
 
NEMLIG:
En ekte Hansa julebrus på glass flaske!! Plast flaske er ikke god synes eg.. Håper at mamma vil spare julebrus til meg når eg kjem til Voss på besøk til jula!!
 
Og en VIKTIG ting til som eg ikke KAN være uten med julebrus er:
Voss kakemenn!! INGEN er godere enn Voss kakemenn!! Den har spesielt smak!! NAMNAM.. Savner de to, dumt at eg bor så LANGT fra Voss.. Tror det er ca 600 km herfra til Voss, må jo ta danske båt over også! Altfor langt synes eg..
 
Men eg får vel klare meg uten de to som eg vil kose meg ikveld, så eg får ta cola og nordlandsk kake istedenfor.. Da er det jo like kose :)
 
Nå helt over til annet..
Idag tidlig (heldigvis var eg våken kl 6.30 idag) ringte det på døren kl 7.10.. Ingen har vært her så tidlig på morgen, tenkte hva som skjer siden det ringte på dør så tidlig!! Det var en mann som ville bare måler på døren. Han sa tydelig og lett å avlesning hans munn.. Det er første gang eg kan forstår han.. Siden eg sliter med å forstår dansk språk, men han var det PERFEKT som eg kan forstår alt.. Han sa: God morgen. Jeg er klar over at du ikke kan hører, og jeg ser at du var tidlig opp siden det er lys her inne. Jeg vil bare måler dør her inne siden mange rekkehus har forskjellige størrelse på dør, derfor vil jeg måler hver hjem og be fabrikk at endre på alle størrelse. Jeg sa ok, bare kom inn.. Så spurte eg om hvordan vil hoveddør se ut. Han forteller at det skal være 4 nye vindu på dør. (nesten samme dør som mine foreldre har) og en hele glass vindu ved siden av dør. Så eg ga beskjed at han skal se det for siden det er hjelpemiddel utstyr ved siden av hoveddør, så han sa at eg må ta det ned p.g.a skal også få ny vegg, så det blir hele vegg og hoveddør her.. Så vi må ta ned hatthylle og hjelpemiddel utstyr.. Hrmf!! Eg sa helt greit. Han sa at det vil blir i januar som skal skrifte ut dør og vegg og vindu til vaskerom og vindu til soverom til barna.. Det blir spennende med ny dør :)
 
Nå skal eg hekle videre.. Ha en fin kveld!
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?