Jula er her i huset...

 2012-11-29    19:54:30   av:Viken
Tv skap som har fått litt pynt, men det er ikke ferdig ennå, det vil ta litt tid etterhvert...
 
Står midt på tv skap.
 
Står til høyre på tv skap.
 
Til venstre på tv skap.
 
Eg har jo ingen duk til over skap, som sagt i tidligere innlegg at eg skulle bestille, men har ikke funnet ennå, det er så vanskelig å finne rett synes eg.
 
Ved vindu i stue..
 
På stuebord.
 
Nær bilde..
 
I gang i ned plan..
 
I kjøkken på benk..
 
Det fikk eg av mormor da eg var liten, og min mamma har tatt vare på det i mange år.
 
Se dere noe som er under?? Hva er det? Det har eg malet og laget selv.. Se neste bilde :)
 
Så det står og vente på Leah som skal få lov å åpne det på lørdag.. Er det ikke smart at eg fikk ide og lage det til Leah? Det er nesten ingen godteri i det. Bare helg er det godteri :)
 
Det siste bildene her på blogg..
 
Det blir nok masse blogg oppdatert fremover ettersom det er så spennende med 1-24 des.. Da får du bare følge med hverdag og se hva som skjer her i huset :)
 
Ha en fin kveld..
 
PS! Det ser du at klokken er nesten 20.00 og det har eg lovet tidligere idag at det blir ny innlegg med bilder ikveld ved ca 20.00 :)
 
 
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?