Litt forskjellige...

 2012-11-16    22:54:11   av:Viken
Eg kjøpte brikk fra bryllupsgave som vi fikk gavekort fra en butikk. Så kjøpte eg 4 lys, tråd og stjerne hos Føtex, og laget det selv, om ca 2 uker skal eg lage helt ny som er fin til adventssøndag.
 
Se neste bilde som er mer nær..
 
Er helt fornøyd med det..
 
Idag tidlig var det litt kaldt her i stue, så vi måtte ommøbler spisebord..
Før:
 
Etter:
Vi måtte gjøre det fordi ovn står der, så det ikke skal fryse i stue. Derfor snu vi spisebord :)
 
Nå holder eg med 2 projekt som eg blir ALDRI ferdig.. Men synes det er deilig og praksis å ha to oppgave, siden det er 2 forskjellige mønster, og det blir eg ikke trøtt av å hekle samme hele tiden, så bare bytte og bytte til det blir ferdig.. Håper at rød garn blir ferdig før om 2 uker siden det skal pyntes her på sofa, altså eg hekle det til pute. Og det hvit farge bryr eg meg ikke om det, siden eg har god tid og har ikke haster.. Det skal eg lage til vår soverom, sengeteppe og pute :)
 
Det vil eg blir ferdig om 2 uker..
 
Til sengeteppe og pute til vår soverom..
 
Så nå ta eg helg med pause fra bloggverden, ettersom vi skal til fest imorgen og da har eg ikke tid til å skrive eller gjøre noe her imorgen :) Men KANSKJE på søndag hvis eg har noe på hjerte :)
 
God helg!
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?