Ønske jul liste...

 2012-11-15    20:24:48   av:Viken
De bilder som eg har lagret er fra Norge..
 
Først fra Europris:
Snop og kaker boks vil eg ha.. Ikke kaffe :) Du (mamma) vet godt at eg ikke drikker kaffe ;)
 
Så fra Nille:
Det kopp, fat og skål..
 
Kremmerhuset (det må vel blir i Bergen eller Oslo siden min foreldre på Voss, så får de dra til Bergen eller min søster kjøpe i Oslo)
3 etasjer glass eller
2 etasjer sølv
 
Det brødboks er fin synes eg..
 
Og det siste fra kremmerhuset, er vaskepulver...
 
- Bake brødmaskin
- Heklenål nr fra 1 (om det finnes?) til høyest tall (bortsett fra nr 2,5 og 3 og 5 og 7 og 9 og 10 siden eg har dem)
- Tynn garn som eg vil hekle duk.. Ikke med bomull eller ull garn.. Det spesielt garn.. Vil ha rød og hvit farge!
- Masse tusenvis (hehe) garn som eg kan hekle puter og teppe :) Vil helst at det skal være hvit eller offwhite..
- Gavekort til Cubus (som eg kan få kjøpe linne, ettersom eg har mange hull på de linne som eg er AVHENING å bruke linne hver eneste dag)
- Masse julepynter (Nisser på porslin/kermikker er det MEST jeg ønsker, det som mamma har og det likte jeg veldig godt)
 
Christian ønsker seg:
- Hammerbore maskin (hvis det heter så) siden vi har betong her på vegg og det er VANSKELIG å bore med det vanlig boremaskin.
- Varme strikke genser i str. XL siden han synes det er kaldt i Norge hver gang han besøk Norge.. (haha)
- Jeans bukse (W 32 - L 34)
- Strikke strømpe str. 43
- Diverse trådløs verksted (han mener noe med å skrue maskin som skal være trådløs)
- Belte
 
Vi to som ønsker sammen:
- ROBOT STØVSUGER
 
Leah:
- Nattkjole i str. 92
- Vinter overall i str. 86/92
- Klær i str. 92
- Smulfer ting (sengetøy, smulfine figur, pute osv osv)
- Dukke
- Noe ting som lyd med å gjøre (siden ho er veldig glad for lyder og danse etter det.)
- Sjokolade (hun er veldig gal i sjokolade, spesielt kvikk lunsj)
 
Levin:
- Nattøy str. 80
- Klær str. 80
- Noe leketøy med lyd
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?