Ta fram julepynt...

 2012-11-27    09:56:00   av:Viken
Igår tok vi flere kasser med julepynt.. Har gått igjennom alle, og det var en del som mangler til huset.. Kan ikke skjønner hvordan vi klarte uten noe ting ifjor.. Da kom jeg på at vi hadde ikke råd ifjor p.g.a eg hadde VELDIG lav innkomst så derfor vi kjøpte ikke noe til her hjem.. Men det skal blir bedre i år siden eg har bedre innkomst nå enn før.. Eg hadde masse kasser med julepynt og hadde "ALT" her, men da eg skulle flyttet fra Norge for nesten 2 år siden, da fikk julepynt kassene besøk av det onde mus som spist halvpart av julepynt.. Alle stoff (løper, duk, gardiner, juletreteppe osv osv) var ødelagt, så ifjor kjøpte eg bare gardiner og løper til stue.. Så eg får finner gardiner til kjøkken, duk til kjøkken og "håndklær" til kjøkken idag..
 
Så det skal blir bestilles idag, og eg får surfer forskjellige hjemmesider her og eg finner noe som eg liker og bestille, så det vil kommer til neste uke, da er det mer koseligere her..
 
Eg var lei meg for 2 år siden da eg fikk nissepar av farmor og farfar da eg var liten, er ødelagt og tok det med til mamma og se om ho kunne gjøre noe med de, men dessverre, måtte kastet dem.. Så eg har ikke dem mer.. Eg savner dem.. Og 2 nissepar som eg fikk til julegave fra mine foreldre da eg bodde i Sverige, og eg fikk ikke beholde dem siden en solgte det uten min godkjent, så eg savner dem også..
 
For 4-3 år siden hadde eg nesten ikke julepynt p.g.a fikk nesten ikke beholde av noe ting da eg flyttet fra Sverige. Og eg er HELDIG som har en verdens beste mamma som har godhjerte til å gi bort en del til meg siden eg sliter med økonomi for 4 år siden.. Og eg er KJEMPEGLAD at mamma er veldig glad i jul som meg, men har ikke like mye som henne, så eg får bare vente og vente til ho gi bort, synes det er så koselig å få litt arv etter henne når ho ikke vil ha noe av de mer.
 
Da eg tok en nisse fram igår formiddag og sa til min mann: "Det er min, INGEN får ta det siden eg fikk det av min mormor da eg var liten og mamma har tatt vare på det mange år til eg fikk det for 3-4 år siden" Han sa: "Ta med rolig, INGEN skal stå i veien for oss, vi skal ta vare på hverandre hele livet!" Eg ble helt tyst en liten stund og sa "Takk det var det eg trengte å høre, ingen skal forhindret oss"
 
Eg er helt utrolig glad at Christian er ikke som andre.. Han er det "eneste" som forstår meg helt 100% og støtte meg hele tiden i onde og gode dager. Når eg blir sint, satt han og høre på alt hva eg sier (måtte bare få det ut) og han ta med helt rolig og snakke rolig så blir eg automatisk rolig etterpå, vi har vært sammen over 2 år og eg har ALDRI sett han sint i de over 2 år som vi har vært sammen.. Eg prøve å erte han for å se om han blir sint, men nei.. Masse frekke ord, men nei.. Han bryr seg faktisk ikke om det.. Men har sett han sur noe ganger, det er jo småting, men sint har eg ikke sett ennå.. Da vet eg at eg ikke kan få han til å blir sint.. Det er jo godt å ha han sånn :D
 
Nå skal eg surfer og se forskjellige juleting som skal bestille..
 
Ha en fin dag
 
 
 Janni

Søde du skrive din ønske seddel til mig jeg kan finde ude af hvad de ønsker julegave søde .. og savner dig meget kramm og pusss

Svar: Det er svært at finde her i danmark fordi jeg kende ikke så meget her.. Kende meget til i Norge og Sverige. Så det tage tid at se hvordan jeg kan finde her i DK.
ankialtmulig.blogg.se

 2012-11-27    12:00:25
 Ina

Det var god sagt fra Christian! Ingen skal stå i vej mellem jer to! det gör også med min Jess! Vi vil heller ikke gå¨fra hinanden! Vi har taget op lidt julepynt her, men skal fortsätte sen i uge! Arbejder jo meget, övvv!!

Svar: Ja det er dejligt at han sagde det.. Da give han mig trygghed og ved hvor jeg står :D
ankialtmulig.blogg.se

 2012-11-27    17:49:09     URL: http://www.nogg.se/jessina
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?